Corporate identity design - výsledky vyhledávání

16 výsledků odpovídajících výrazu Corporate Identity Design

Corporate Identity Design (CID) – jednotný vizuální styl, firemní identita

Jednotný vizuální styl je způsobem komunikace společnosti s veřejností, obchodními partnery a pracovníky uvnitř organizace. Podoba jednotného vizuálního stylu (Corporate Identity) vychází z vystupování a chování společnosti navenek a spoluvytváří její jedinečnou identitu. Dobrý jednotný vizuální styl pak vhodně doplňuje a podporuje image společnosti a demonstruje její serióznost a stabilitu, zvyšuje obecné povědomí o firmě a vyvolává u veřejnosti a obchodních ...

Logotyp a grafický manuál Betochem

Pro společnost Betochem specializující se na průmyslové komíny všech typů, chladicí věže, nádrže, železobetonová sila a další průmyslové objekty jsme vytvořili nový logotyp. Součástí logotypu je jedinečná značka, která vychází z tvaru písmene b a průřezu komína - hlavní činnosti společnosti. Tvar značky je základním stavebním prvkem nového vizuálního stylu. Součástí prací je také vytvoření základního grafického manuálu s definicí vizuálního ...

Redesign logotypu Dalselv Design – Corporate Identity Design

Pro společnost Dalselv Design jejíž specializací je projektová a konstrukční činnost v koksárenském průmyslu se zaměřením na zařízení pro koksovny, koksárenské baterie a obsluhovací stroje jsme zpracovali redesign logotypu. Našim úkolem bylo vytvořit logotyp důvěryhodné, kvalitní, spolehlivé a profesionální společnosti, která budeje své podnikání na pevných základech mnohaleté poctivé práce a na flexibilním a aktivním přístupu k řešení jednotlivých ...

Logotyp a CID (Corporate Identity Design) pro autobazar SUPERAUTA.CZ

Pro autobazar SUPERAUTA.CZ, patřící mezi osvědčené prodejce ojetých vozů a specializující se na zánovní a referenční vozy a automobily se stářím do jednoho roku se zárukou, jsme vytvořili nový logotyp, firemní značku. Součástí prací na logotypu je také vytvoření originálního vizuálního stylu - Corporate Identity Designu a jeho aplikace do grafického manuálu a následně do praxe. Za zmínku ...

Logotyp a jednotný vizuální styl pro společnost Pro Fair

Pro nově vznikající společnost Pro Fair jsme vytvořili nový logotyp. Součástí prací na logotypu bylo také vytvoření nového originálního vizuálního stylu a jeho aplikace do grafického manuálu. Nový jednotný vizuální styl byl pak postupně aplikován do praxe. Navrhli jsme a vyrobili například vizitky, pracovní oblečení, reflexní vesty, webdesign internetových stránek, polepy aut a samolepící pásky s potiskem ...

Grafický manuál - manuál jednotného vizuálního stylu

Manuál jednotného vizuálního stylu je souborem závazných předpisů, příkladů a doporučení, jak postupovat při aplikaci prvků jednotného vizuálního stylu. Grafický manuál může obsahovat kromě správných aplikací i ukázky zakázaných variant značky, logotypu. Uvedené zakázané varianty však nevyčerpávají všechny možnosti nesprávného užití, ale uvádějí jen některé příklady, které odporují pravidlům typografie nebo narušují estetické vnímání jednotného vizuálního stylu – Corporate Identity. ...


Více referencí
 

 

 

Rychlý kontakt

 

Reklamní energy drinky za skvělé ceny!!!

12.02.2018 | Reklamní energy drink je originální a neotřelý dárek pro mnoho příležitostí.
 

Reklamní trička s grafickým motivem na míru

03.11.2017 | Pro společnost Ostravské vodárny a kanalizace a. s. jsme zhotovili reklamní trička ke Dni vody. Grafický návrh triček je zhotoven na míru na základě sloganu "Žijeme vodou".
 

Vydali jsme knihu autorských fotografií Martina Straky

14.06.2017 | Rádi bychom Vás upozornili na jedinečnou knihu fotografií Martina Straky s názvem "Když fotoreportér musí", která vznikla ve spolupráci s našim grafickým studiem a společností Walk Velding CZ.
 

Internetové stránky
GS Caltex Czech

31.12.2016 | Spustili jsme nového internetové stránky společnosti GS CALTEX CZECH. Stránky jsou postavené na redakčním systému pro kompletní správu obsahu stránek.
 
 
Další novinky